Dec 23, 2010

SEREMBAN-MELAKA

23 DIS 2010


subuh2 lagi ktorg telah dkejut. sebab nk g skola izmeer, SDAR kat seremban. nk amek result PMR dia.  
okay, mcm yg ktorg da agk. dia dapat 8A.
 TAHNIAH MEER! 
haha. ikut perjanjian kalau dia dpt 8A dia kne blanje aku main ice skating..haha..
aku plak kne blanje dia baskin robbins..tadahal laa..

 muka dia sblm amek result. pucat gila! haha.

 lpas dpt result. still pucat. haha.

ni dorg ramai2 nyanyi lagu ape ntah. sb ramai yg dpt straight A.

lpas tu ktorg pegi melaka pulak. lokasi ikbn alor gajah.
amek abg wan pnye brg. 
abg wan boleh tgl dia pnye phone kat dlm kete. 
kotrg da gerak jauh dr tmpt dia tbe2 dgr bnyi phone.
aku siap gado dgn baby lg. 
eh phone kau la bnyi. eh mane ade. phone kau la.
haha..
jap g tgk phone dia kat blakang.
aisey. nk pth balek da jauh. so, biar jela. haha.
then kotrg jln2 kat mlake jap. saje je. pdhal da slalu jln kat cni.
ktrg g mkn asam pedas kat bukit katil. 
fuh! sumpah sedap gile.
lpas jln2 kat bndr mlake tros balek shah alam semula.







* mase kat mlake aku dpt satu panggilan dr kawan aku.

her: nad. lokasi?
me: melaka. asal?
her: oh. igt da balek jb.
me: blom lg. nt da balek aku call kau.
her: okay. kau wat pe kat mlake?
me: lunch. hehe.
her: bongek! kat shah alam da takde kdai mkn ke.

hahaha...

No comments: