Nov 19, 2009

holiday...

hari ni aku excited giler kmas brg...
yeah esok nk blek...cuti sem la katekan...
semanagat je lbih...bwu kmas ckit aku da tdo...
haha...truk kan...boleh dikatekan smue brg aku bwk blek...
muat ke tak erk kete??
haha muat2 kan ajer...
aktivti cuti sem?
bnyak....hahah....blom smpi umah da plan ngan mmber aku nk g sane nk g sni...
jgn tak jadi sudeh....
huhu bosan eden kat umah tu nt...
dlm excited aku nk blek aku tkut gak ngan result final aku...
huhu...ape la agknyer result aku tu...
ok2 nk smbg kmas brg
da cam ape da blik aku tu...
huhu...

Nov 18, 2009

gi pasar tani...best moment...


 
gmbar ny mase ktowg kuar rmai2 g pasar tani kat bndar pnwar...
g tasek bg ikan mkan...
comel ikan2 tu...
comel cam ktowg...
heheh...
kenangan ktowg ngan dak2 yg nk blah kolej laen tuh...
biler la lg dpt cmni ngan dowg kan...

kolej profesional mara bandar penawar


ny smue kwn2 aku kat kpm...
let me introduce them...
farah..yana..aten..fafa..zira..raje..me (nadya)..ya'ah..
ade ag sowg ika tp die takde dlm gmbar...
m.i.a
aku syg giler ngan dowg smue...
actually ktowg bwu kwn tak smpi 6 blan tp da rpt gler..
tp sem dpan fara, fafa ngan zira da takde...
dowg pndah kpm laen...
rase sedih sgt...
tp nk wat cmner kan...
arap2 ktowg kekal kwn selamenyer...
i luv u all...