Oct 16, 2010

ini kisah~~~

lately, aku dapat soalan "asal eh  kau skrg nak ngamuk je? " ha tu dia!
mesti la ade sb kn npe marah2. igt aku da hilang waras ke tbe2 nak  marah. haha.

kalau nk cerita mmg x akan abis. sb ini kisah da lebih setahun kot. maken lame maken panjang citer lak.
smpikan mmbe aku ckp 'ape kate kau buat novel je pasal kes ni' . haha. TAK KUASA AKU!


ape kes eh sebenarnya. emm. nk kate ade kene mengena ngan aku tu, ntah la. tp melibatkan org2 sekeliling aku.
pasal sorang budak ni, aku bleh gado ngan mmbe aku. grr! kau da la baru muncul dlm idup kitorg! 


senang citer budak pempuan ni mmg TOTALLY S**L..  Asal eh muka kau cantek tp no manners! 
kalau nk list ape yg kau buat mmg pnjg. tp mmg buat semak ar kat blog aku. 

boleh tak kalau kau jd perempuan jgn guna kelebihan kau nk gunakan org lain. mmg org lain x nmpk ape kau buat. tp aku tau. then, kalau nk curang pun tak payah la dpn aku. nk tunjuk kau MARKET? haha..meh aku lelong kau kat supermarket. penat la nk jwb soalan bf kau!

1 comment:

syazwani said...

huahuahua.
i know that s**l girl.
hihi